Infiniti va avea pana in 2010 un model concurent pentru BMW Seria 1 sau Audi A3, daca e sa numim doar doua din marcile europene de lux care au ceva de spus in segmentul mezin. In acest moment Infinity nu are solutii pentru segmentul sub-compact, iar viitoarea masina va arata diferit fata de “orice alt concurent din clasa sa”, declara un oficial al companiei nipone.
Sportiiva de mici dimensiuni a Infiniti ramane o masina de lux iar pretul sau va incepe de la aproximativ 30 de mii de euro. Tractiunea va fi directionata catre puntea spate iar oferta de propulsoare nu va contine – cel putin in prima faza – nicun diesel.
Pe aceeasi platforma Infinity ar putea construi si un model coupe/cabriolet, dar si un SUV/crossover de mici dimensiuni, insa aceste variante sun pentru moment doar speculatii. Crossoverul sub-compact ar concura cu modele precum Mini 4X4, Audi Q1 sau BMW X1 si ar deschide lista de SUV-uri a Infiniti.
Divizia de lux a Nissan si-a anuntat intrarea oficiala in Europa la Salonul auto de la Geneva in aceasta primavara. Atunci japonezii au prezentat publicului european modelul FX 50, SUV concurent cu X5, Q7 sau ML. Cu gama aproape completa, Infinity isi propune sa ajunga pana in 2013 la un volum al vanzarilor de
25.000 de unitati pe an.
StiriAuto.ro Infiniti va avea pana in 2010 un model concurent pentru BMW Seria 1 sau Audi A3, daca e sa numim doar doua din marcile europene de lux care au ceva de spus in segmentul mezin. In acest moment Infinity nu are solutii pentru segmentul sub-compact, iar viitoarea masina va arata diferit fata de “orice alt concurent din clasa sa”, declara un oficial al companiei nipone.
Sportiiva de mici dimensiuni a Infiniti ramane o masina de lux iar pretul sau va incepe de la aproximativ 30 de mii de euro. Tractiunea va fi directionata catre puntea spate iar oferta de propuls