Aproape 30 de agentii, inclusiv cele mai cunoscute echipe de creatie de pe piata romaneasca, au inscris cu succes 90 de campanii la cea de-a cincea editie a premiilor Effie, ce rasplatesc anual eficienta campaniilor de publicitate. Proiect derulat de International Advertising Association (IAA) in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR), Effie Romania 2008 promoveaza publicitatea ca fiind o resursa eficienta de marketing si accentueaza importanta unei colaborari eficiente intre agentie, client si researcheri.
Potrivit unui comunicat al organizatorului, Millenium Communications, premiile Effie 2008 introduc o noua categorie, "Sustained Success", ce premiaza campaniile care au cunoscut un succes sustinut pe o perioada de trei sau mai multi ani.
Campaniile au fost inscrise pana la inceputul acestei luni, iar marti Millenium a anuntat ca au fost admise, conform regulamentului, campaniile realizate de 29 de agentii: 23 Communication Ideas, Brands&Bears, Brandstalk, Bridge Communication, CAP, Cohn&Jansen, Cupid Consultancy, DDB Bucharest, DraftFCB, Friends Advertising, Gavrila & Asociatii, GMP, Graffiti BBDO, Grey, Headvertising, Leo Burnett, Loco Branding and Consulting, McCann Erickson, Next Advertising, Odyssey, Ogilvy & Mather, Ogilvy Action, Ogilvy Group, Propaganda, Punct Advertising, Saatchi&Saatchi, Scala JWT, Spotlight, Unilever. Aproape 30 de agentii, inclusiv cele mai cunoscute echipe de creatie de pe piata romaneasca, au inscris cu succes 90 de campanii la cea de-a cincea editie a premiilor Effie, ce rasplatesc anual eficienta campaniilor de publicitate. Proiect derulat de International Advertising Association (IAA) in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR), Effie Romania 2008 promoveaza publicitatea ca fiind o resursa eficienta de marketing si accentueaza importanta unei colaborari