Brandul Stejar Pilsner revendică teritoriul masculin pe care Bergenbier se instalase în ultimele douăsprezece luni. Ultimul spot publicitar al celui mai nou brand din portofoliul Ursus Breweries, Stejar Pilsner, a stârnit dispute între publicitari privind modul în care atacă iniţiativa Bergenbier de a statua o Zi a Bărbatului. „Cică vor unii să facă o zi, să ne sărbătorească nouă bărbăţia. Foarte frumos. Lipseşte doar o bere pe măsură...OK, fac eu cinste. Vin
Brandul Stejar Pilsner revendică teritoriul masculin pe care Bergenbier se instalase în ultimele douăsprezece luni. Ultimul spot publicitar al celui mai nou brand din portofoliul Ursus Breweries, Stejar Pilsner, a stârnit dispute între publicitari privind modul în care atacă iniţiativa Bergenbier de a statua o Zi a Bărbatului.
„Cică vor unii să facă o zi, să ne sărbătorească nouă bărbăţia. Foarte frumos. Lipseşte doar o bere pe măsură...OK, fac eu cinste. Vino pe bereastejar.ro, spune cum e un bărbat adevărat şi primeşti baxul tău de bere adevărată“, spune personajul principal al celui mai nou spot Stejar.
Marca Stejar a intrat recent pe piaţă cu varianta Pilsner, cu intenţia de a concura puternic pe segmentul mediu al berilor blonde, implicit şi cu Bergenbier. Intens promovat în ultima perioadă la posturile de televiziune, Stejar Pilsner beneficiază de două clipuri publicitare: unul de imagine, în care stejarul îşi apără teritoriul de intruşi, şi un al doilea, în care se prezintă discursul unui bărbat pe tema masculinităţii şi a iniţiativei dedicate Zilei Bărbatului, lansată de Organizaţia Bărbaţilor din România (OBR) şi sprijinită de Bergenbier.
„Având în vedere că marea majoritate a consumatorilor de bere sunt bărbaţi, cu tipologii diferite, este normal ca ei să fie portretizaţi diferit de către campaniile