Fan Courier, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata de curierat intern, a inregistrat in primul trimestru al anului o cifra de afaceri de 9,8 milioane de euro (36 mil. lei), in crestere cu 59% in lei comparativ cu perioada similara a anului trecut, peste ritmul de crestere bugetat pentru acest an.
Dupa un avans de peste 50% in anii precedenti, Fan Courier estima pentru 2008 o rata de crestere de 30%-35%, ca urmare a maturizarii pietei. Acest ritm a fost insa depasit in primele trei luni ale anului, pe fondul extinderii afacerilor clientilor existenti, precum si al cresterii numarului acestora.
"Numarul de clienti noi atrasi in primul trimestru este cu 19% mai mare decat in perioada similara a anului trecut. Totodata, am angajat in aceasta perioada circa 200 de persoane, dublu fata de lunile similare ale anului trecut", a spus Neculai Mihai, directorul general si unul dintre cei trei actionari ai Fan Courier.
La sfarsitul anului trecut Fan Courier avea 1.800 de angajati, cu 50% in plus fata de 2006. Avand in vedere cresterea foarte mare a numarului de personal, Fan Courier a apelat anul trecut si la recrutarea in provincie. In continuare, reprezentantii Fan Courier considera ca lipsa pregatirii personalului este una dintre cele mai mari probleme pe aceasta piata, alaturi de infrastructura defectuoasa.
"Daca nu ar exista probleme in ceea ce priveste infrastructura, costurile acestor servicii ar scadea cu 10%: mai putin combustibil consumat, mai putin timp petrecut in trafic, cheltuieli de mentenanta mai mici", a spus Mihai.
In acest an Fan Courier isi va continua proiectele de investitii demarate anul trecut, valoarea acestora ridicandu-se la 9 milioane de euro, dintre care cinci milioane de euro reprezinta suma alocata in acest an pentru noul sediu. "Vom continua investitiile in training-urile angajatilor si in noul sediu, c