Mesajul din campania de promovare a berii Stejar atacă marca Bergenbier, care derulează campania "Ziua Bărbatului" Un război fără precedent s-a declanşat pe piaţa berii. O replică
Mesajul din campania de promovare a berii Stejar atacă marca Bergenbier, care derulează campania "Ziua Bărbatului"
Un război fără precedent s-a declanşat pe piaţa berii. O replică din spotul pentru berea Stejar atacă voalat, dar cu o ironie tăioasă, brandul concurent Bergenbier. Conflictul a ajuns la Consiliul Român pentru Publicitate (RAC), care va analiza corectitudinea spotului tv Stejar.
"... Cică vor unii să facă o zi să ne sărbătorească nouă bărbăţia. Foarte frumos! Lipseşte doar o bere pe măsură...", afirmă un bărbat în recentul spot difuzat pe tv pentru brandul de bere al mărcii Stejar, aparţinând producătorului Ursus Breweries. Această afirmaţie atacă voalat, dar ironic, mesajele din campania "Ziua Bărbatului", derulată de mai bine de doi ani de zile de către compania InBev, pentru brandul Bergenbier. Recent, "Ziua Bărbatului" a fost înaintată drept iniţiativă legislativă.
De asemenea, un print al campaniei Stejar este creat pe un fundal galben, aproape identic cu cel al concurentului Bergenbier. Acest fundal este spart de "o mână" care ţine o cutie de bere Stejar, cu mesajul "E dreptul tău la o bere adevărată". Campania Stejar poziţionează brandul pe "teritoriul bărbăţiei". Acest teritoriu "a fost ocupat", cum aminteam, de Bergenbier prin "Ziua Bărbatului". În fond, între Bergenbier şi Stejar este un război de marketing şi de poziţionare. Primul părăsise teritoriul "prieteniei" pentru a ocupa "domeniul" masculinităţii. În doi ani, acesta şi-a consolidat poziţia ca bere pentru bărbaţii glumeţi, misogini, dar care trag cu ochiul după femei. Iată că "domnia" lui Bergenbier a fost tulburată de Stejar, un brand cu notorietate mai mică, dar cu ambiţii mari pe