Conceptia mea porneste de la o premisa simpla: Infrastructura garanteaza dezvoltarea! Și cred ca înainte de orice avem nevoie de drumuri bune. Cu alte cuvinte, ceea ce va fi comun în toate programele si proiectele pe care le voi sustine este dezvoltarea unei infrastructuri rutiere, feroviare si utilitare care sa favorizeze investitiile de dezvoltare pe întreg teritoriul judetului Mures.
Voi sustine dezvoltarea, constructia si modernizarea unei infrastructuri rutiere si feroviare la standarde europene pe directiile:
Artera vitala a judetului Mures: Toplita – Reghin – Târgu-Mures – Sighisoara;
Constructia unei cai ferate moderne Târgu-Mures – Sighisoara;
Deschiderea Zonei de Câmpie catre judetele Cluj si Bistrita prin contructia unei artere moderne care va lega orasele Ludus si Sarmasu;
Deschiderea Axei Târnavelor printr-o sosea la standarde europene care sa lege municipiul Târnaveni de statiunea Sovata prin comuna Balauseri;
Deschiderea Vailor Gurghiului si Beica, prin modernizarea celor doua drumuri Reghin – Gurghiu – Hodac si Reghin – Beica de Jos – Chiheru de Jos.
Zona metropolitana Târgu-Mures va deveni cel mai mare nod de autostrazi din judetul Mures si unul dintre cele mai importante din Ardeal. Capitala judetului va fi înconjurata de un sistem de centuri exterioare legate la aceste autostrazi.
Cu totii ne vom bucura de binefacerile autostrazilor Brasov – Oradea si Iasi – Oradea, care se vor întâlni la doar câtiva kilometri de Târgu-Mures. În zona de întalnire,unde se afla si primul parc industrial din judetul Mures, în finalizarea caruia m-am implicat personal, îsi vor stabili sediile si unele dintre cele mai mari firme de transport din tara si strainatate precum si firme de curierat. Toate acestea înseamna bani mai multi pentru Mures, bani mai multi pentru mureseni, un judet mai civilizat un judet legat direct de