Dacă s-ar găsi un cumpărător cu suficient de mulţi bani cât să achiziţioneze cele mai valoroase 100 de branduri ale lumii, acesta ar trebui să plătească aproape 2.000 de miliarde de dolari. Conform ediţiei din acest an a BrandZ - un clasament la nivel mondial realizat de Millward Brown Optimor, divizia de consultanţă şi evaluare de brand a grupului Millward Brown - cele mai valoroase 100 de branduri ale lumii fac împreună 1.940 de miliarde de dolari. Ca şi în ediţia p
Dacă s-ar găsi un cumpărător cu suficient de mulţi bani cât să achiziţioneze cele mai valoroase 100 de branduri ale lumii, acesta ar trebui să plătească aproape 2.000 de miliarde de dolari.
Conform ediţiei din acest an a BrandZ - un clasament la nivel mondial realizat de Millward Brown Optimor, divizia de consultanţă şi evaluare de brand a grupului Millward Brown - cele mai valoroase 100 de branduri ale lumii fac împreună 1.940 de miliarde de dolari. Ca şi în ediţia precedentă (pentru anul 2006), liderul topului este Google, brand a cărui valoare a urcat cu 30% în 2007, până la peste 86 de miliarde de dolari.
BrandZ 2008 este un clasament realizat la nivel internaţional, prin intervievarea a circa un milion de consumatori, acoperind în jur de 50.000 de branduri (grupate în 16 categorii) din 31 de ţări; este probabil cea mai amplă cercetare de acest tip întreprinsă până în prezent.
Printre cele mai importante tendinţe observate de BrandZ 2008 se află ascensiunea brandurilor chinezeşti. China Mobile, de exemplu, se află pe poziţia a cincea în top. Evaluat la 57,22 de miliarde de dolari, acesta este cel mai valoros brand de telefonie mobilă din lume.
A doua tendinţă globală observată de BrandZ 2008 se referă la creşterea valorică accentuată a brandurilor locale de pe pieţele în