Strada Unirii a fost reabilitata recent, pe tronsonul dintre Str. Scolilor si Calea Calarasilor. Atit partea carosabila cit si trotuarele au capatat o fata noua, contra unei sume de citeva zeci de mii de lei noi, alocata, bineinteles, de la bugetul local. La prima vedere, toate par bune si frumoase: nu mai sint gropi pe strada, iar autovehiculele circula bine. La a doua vedere, insa, treaba nu este chiar in regula. Iar asta pentru ca "Tancrad", firma care s-a ocupat de carosabil, nu a asigurat corect pantele de scurgere, iar cind ploua apa balteste in parcari, de nu mai poti cobori din masina decit incaltat in cizme de cauciuc. Portiunea cea mai nevralgica este situata in spatele blocului B1, unde are sediul Agentia CFR. Acolo, balta lasata in urma de precipitatii formeaza un semicerc cu raza de aproape 10 metri, ceea ce da de inteles ca echipa de la "Tancrad", care a lucrat la reabilitarea drumului nu prea stie meserie. Informati de reporterul nostru despre acest aspect, responsabilii Primariei au promis ca se vor lua masuri. "Distanta dintre gaigarele de pe Str. Unirii este destul de mare, iar executarea unor noi guri de scurgere este prea complicata, deoarece conducta de canalizare se afla la 6 metri adincime. Oricum, asta nu e o scuza, iar daca apar balti in urma precipitatiilor, inseamna ca nu s-a asigurat o panta de scurgere corespunzatoare. Lucrarea este in garantie, iar executantul va trebui sa corecteze deficienta prin frezarea asfaltului si corectarea pantei", ne-a explicat Vasile Trandafir, administratorul strazilor brailene.
Tot pe respectivul tronson al strazii Unirii, nici trotuarele abia reabilitate - de firma "Eltini", de aceasta data - nu prea arata ca si cum ar fi fost facute de meseriasi adevarati. Cine priveste de-a lungul aliniamentului bordurilor poate vedea cu ochiul liber ca acesta este mai degraba ondulat decit drept. Reprezentantu