CNADNR a închis lucrările la A2
Autorităţile au uitat să termine Autostrada Soarelui. După ce, în urmă cu un an, a inaugurat cu mare fast cei 36,8 kilometri din Tronsonul Drajna – Feteşti, CNADNR a considerat şantierul închis şi, în lipsa banilor, în ultimul an nu s-a mai construit nimic.
Tronsonul Cernavodă – Constanţa, de 51 de kilometri, a rămas în stadiul de proiect, iar, în cel mai fericit caz, lucrările vor demara în 2009 şi vor dura cel puţin trei ani. Incredibil, dar adevărat: din 2007 pînă-n 2008, vreme de un an, nu s-a mai turnat nici un metru la Autostrada Soarelui, nu s-a mai făcut nici o palmă de asfalt în România eternă şi fascinantă.
Lucrările la Autostrada Soarelui au paralizat. La mai bine de un an de la inaugurarea tronsonului Drajna – Feteşti, autorităţile consideră că şantierul este închis. Tronsonul Cernavodă – Constanţa, de 51 de kilometri, a rămas în stadiul de proiect şi în cea mai optimistă estimare lucrările vor demara de abia anul viitor şi vor dura minimum trei ani.
La 1 mai 2007, premierul Tăriceanu împreună cu ministrul Ludovic Orban inaugurau cu mare fast cei 36,8 km ai tronsonului Drajna – Feteşti din Autostrada Soarelui. Discursul oficialilor promitea românilor că vor ajunge mai uşor pe Litoralul Mării Negre.
De atunci situaţia a rămas neschimbată. În ultimul an, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) nu a construit nici un kilometru din Autostrada Soarelui. Tronsonul Cernavodă – Constanţa, care ar face ca Autostrada Bucureşti – Constanţa să fie completă, a rămas la stadiul de proiect. “În prezent, nu se lucrează la nici un tronson din Autostrada Soarelui, iar din punctul nostru de vedere, lucrările au fost finalizate”, ne-a declarat Mihai Ştefan, şeful de proiect al Autostrăzii Soarelui, din cadrul CNADNR.
@N_P