Piaţa "Micului gigant" este disputată practic de toţi producătorii, dar aceştia vin cu preţuri de cel puţin 1.000 de euro în plus De la sfârşitul acestei luni, "Micul gigant" iese din
Piaţa "Micului gigant" este disputată practic de toţi producătorii, dar aceştia vin cu preţuri de cel puţin 1.000 de euro în plus
De la sfârşitul acestei luni, "Micul gigant" iese din producţie la uzina de la Craiova. Mulţi dintre cei 100.000 de clienţi români îi vor duce dorul.
Doralina Buga, 28 de ani, din Bucureşti, conduce Matizul familiei din martie 2006. L-au cumpărat la mâna a doua, cu 4.000 de euro, când maşina (model cu aer condiţionat, fabricaţie 2004) avea deja 40.000 de kilometri la bord. "În doi ani, am făcut vreo 20.000 de km, cea mai mare parte în Bucureşti. Nu mă pricep la tehnică, ştiu doar că, în doi ani, ca reparaţie mai importantă, am schimbat ambreiajul.
M-a costat 800 de lei, cam mult după părerea mea. În rest, bugetul mediu pentru benzină este de 200 de lei, în condiţiile în care merg aproape zilnic 30 km prin oraş. Nu ştiu, poate or fi alte maşini care consumă mai puţin, dar mie mi se pare excelent în oraş. Când toţi stau blocaţi în trafic, pur şi simplu poţi să te strecori cu el. În afara oraşului însă, nu prea îţi dă siguranţă, mai ales când trece un TIR pe lângă tine", spune tânăra şoferiţă.
După ce familia şi-a vândut cea de-a doua maşină din dotare, un Logan, acum ar vrea să renunţe şi la Matiz. Ţinta este să achiziţioneze o nouă maşină de familie, nici prea mare, nici prea mică, probabil străină şi la mâna a doua. " E costisitor cu două maşini. Cred că o să iau 3.500 de euro pe Matiz. Dar, dacă aş avea bani, l-aş păstra doar pentru oraş".
Născut pentru oraş
Doralina se încadrează în profilul cumpărătorului-ţintă vizat de coreenii de la Daewoo când au lansat Matizul, în urmă cu mai bine de zece ani: clientul, m