Sloganul campaniei, gîndite de Agenţia Odyssey, este “Puţin din fiecare şi multă mişcare” şi vorbeşte despre o soluţie simplă şi la îndemîna oricui vrea să aibă un stil de viaţă sănătos
A fost lansat “Programul pentru un stil de viaţă sănătos”, o iniţiativă socială a CNA şi IAA (International Advertising Association), dezvoltat cu scopul de a educa populaţia României cu privire la ceea ce înseamnă un stil de viaţă sănătos şi modalităţile concrete de atingere a acestuia.
CAMPANIE. Sloganul campaniei, gîndite de Agenţia Odyssey, este “Puţin din fiecare şi multă mişcare” şi vorbeşte despre o soluţie simplă şi la îndemîna oricui vrea să aibă un stil de viaţă sănătos: o alimentaţie echilibrată şi exerciţiu fizic. Sînt principiile pe care campania urmăreşte să le comunice, adresîndu-se celor două grupuri-ţintă pentru care un astfel de mesaj este relevant: femeile şi tinerii. Tinerilor li se adresează unul dintre spoturile ce vor rula la televizor, precum şi un program specific în cadrul căruia vor avea posibilitatea de a interacţiona direct şi de a face schimb de păreri şi de experienţă cu privire la o alimentaţie corectă şi la activitate fizica, la ceea ce înseamnă pentru ele un stil de viaţă sănătos. Partea de campanie destinată tinerilor cuprinde un teaser tv, care are rolul de a-i îndruma către site-ul www.putindinfiecare.ro, unde vor afla lucruri concrete despre un stil de viaţă sănătos. Referitor la componenta pentru tineri, Valeriu Borcoş, copywriter, care a făcut parte din echipa de creaţie pentru acest proiect ne-a declarat: “În campania pentru tineri am încercat să transmitem mesajul, care este unul foarte serios, într-un mod prietenos, pe limba lor, evitînd un ton educativ sau autoritar la care ar fi fost din start reticenţi.”
Identitatea vizuală a campaniei a plecat de la conceptul de diversitate, elementele car