Erich Buxbaum, presedintele IAA Europa, cu o experienta de peste 30 de ani in marketing si comunicare, vine pe 14 mai in Romania pentru a sustine un workshop despre pozitionarea de brand. Evenimentul, care va avea loc la sediul asociatiei IAA House, se adreseaza atat celor cu experienta limitata in industia de marketing si comunicare, cat si segmentului de mid management.
Workshopul, intitulat "Pozitionarea de Brand – Cum sa perfectionezi si sa maximizezi puterea brandului pentru un profit sustenabil” este structurat pe baza unor studii de caz reale si pune participantii in postura de a lua decizii ca si in viata reala, avand in acelasi timp si imaginea efectelor produse de deciziile luate asupra evolutiei brandului.
Pe parcursul intregii zile, participantii vor putea interactiona atat intre ei, lucrand pe grupe de studiu, cat si cu tuturele, Erich Buxbaum. Taxa de participare pentru membrii IAA este de 200 euro / persoana + TVA. Workshopul nu permite decat un numar limitat de participanti.
Erich Buxbaum, in prezent presedinte al IAA Europa, are o experienta de peste 30 de ani in domeniul marketingului si al comunicarii. A fost responsabil de strategiile globale, de inovatiile si de constructia brandurilor din portofoliul Unilever, ocupand functii precum: Senior Vice President, Household Care la Unilever Europe si President Unilever und Chairman Lever Faberge, Austria.
Mai multe detalii gasiti aici. Erich Buxbaum, presedintele IAA Europa, cu o experienta de peste 30 de ani in marketing si comunicare, vine pe 14 mai in Romania pentru a sustine un workshop despre pozitionarea de brand. Evenimentul, care va avea loc la sediul asociatiei IAA House, se adreseaza atat celor cu experienta limitata in industia de marketing si comunicare, cat si segmentului de mid management.
Workshopul, intitulat "Pozitionarea de Brand –