Cateva sute de utilizatori ai site-ului de licitatii online okazii.ro si-au deschis propriile magazine printr-o interfata creata special de Okazii.ro, care spera sa genereze in timp venituri din aceasta noua linie de business.
OKazii.ro, site-ul local de licitatii online administrat de catre firma NetBridge Development, care a lansat de curand conceptul de magazin online propriu fiecarui utilizator, se asteapta la o crestere rapida a numarului de consumatori individuali care isi vor deschide magazine virtuale pe internet.
"Magazinele OKazii.ro au fost lansate oficial pe data de 2 aprilie. Initial preconizam in jur de 200 de magazine in primele 2-3 luni, insa dupa doar doua zile se inscrisesera peste 160 de utilizatori", a declarat pentru ZF Alexandru Andrei, manager de proiect al OKazii.ro.
"Credem ca numarul acestora va creste foarte mult in primele luni, urmand sa se stabilizeze dupa aproximativ jumatate de an", a adaugat Andrei.
Conform oficialilor Netbridge, magazinele OKazii.ro reprezinta o platforma ce se adreseaza in special vanzatorilor care au o activitate intensa pe site-ul de licitatii, sprijinindu-i in dezvoltarea propriei afaceri pe internet.
Administratorii magazinelor online isi pot introduce pe site si grupa pe categorii toate produsele pe care doresc sa le comercializeze, spre deosebire de deschiderea unui numar de licitatii separate pe portalul OKazii.ro.
"Inainte de a lansa serviciul, am avut o perioada de testare de o luna, in care am primit un feedback pozitiv din partea utilizatorilor si am reusit sa oferim facilitati imbunatatite de personalizare a magazinelor", a precizat Alexandru Andrei.
Consumatorii care isi deschid un astfel de magazin online isi pot promova propriul "brand" pe prima pagina a site-ului magazine.okazii.ro. Oficialul Netbridge a precizat ca OKazii.ro nu percepe momentan n