CONCURENŢĂ: Instituţiile de credit profită de apropierea EURO 2008 şi vor să atragă clienţi din rândul suporterilor echipelor de fotbal La aceleaşi costuri cu produsele
CONCURENŢĂ: Instituţiile de credit profită de apropierea EURO 2008 şi vor să atragă clienţi din rândul suporterilor echipelor de fotbal
La aceleaşi costuri cu produsele obişnuite, suporterii beneficiază de avantaje în funcţie de performanţele echipei naţionale în cadrul campionatului european.
În preajma celei mai mediatizate confruntări fotbalistice din acest an, băncile de pe piaţa românească au ieşit la înaintare cu produse speciale dedicate suporterilor. Analiştii spun că iniţiativele de acest gen sunt cât se poate de normale, având în vedere concurenţa tot mai acerbă de pe piaţa bancară. Cele mai întâlnite astfel de produse sunt cardurile de credit, care pot aduce posesorilor bilete la UEFA EURO 2008 sau beneficii de fiecare dată când echipa naţională înscrie câte un gol în meciurile campionatului. Iar dacă România se califică în sferturile de finală, băncile sunt dispuse să plătească dobânzi mari pentru depozitele constituite.
"Mi se pare un lucru normal ca băncile să încerce să profite de orice eveniment pentru a câştiga noi clienţi. În vară se lansează produse pentru turişti, aşa că nu văd de ce o astfel de practică nu s-ar aplica şi în cazul suporterilor", este de părere Radu Graţian Gheţea, preşedintele Asociaţiei Române a Băncilor (ARB). La rândul său, Sorin Psatta, specialist în comunicare, consideră iniţiativa băncilor ca bine-venită pentru consumatori: "Timp de o lună, toată lumea va vorbi despre fotbal. În aceste condiţii nu e decât normal ca actorii de pe piaţa bancară să exploateze acest eveniment şi să încerce să crească alături de el", ne-a declarat Psatta.
Golurile echipei naţionale aduc bani
Unele dintre produsele destinate suporterilor sun