BRD-Groupe Société Générale afirma ca a oprit, vineri, o tentativa de fraudare a bancii cu ajutorul Internetului. Clienti ai acestei institutii bancare, dar si persoane care nu sunt clienti, au primit prin posta electronica, chipurile din partea bancii, un chestionar-sondaj intitulat "Felicitari! Ati fost ales pentru a lua parte la primul nostru sondaj online". Destinatarului i se cerea sa divulge un numar de card si codul PIN aferent, sub pretextul ca informatia este necesara pentru plata recompensei pentru participarea la "sondaj".
Sistemul de monitorizare al BRD a detectat si raportat imediat tentativa de fraudare, site-ul fiind inchis. Banca a luat masuri de informare a clientilor. Intr-un comunicat al bancii se spune: "BRD informeaza clientii ca nu desfasoara niciun sondaj si le reaminteste ca nu solicita, in nici o imprejurare, informatii confidentiale prin e-mail, cum ar fi user/parola, numar de card, data expirarii acestuia, codul PIN. Aceste solicitari reprezinta tentative de furt de date personale/bancare si nu trebuie sa li se dea curs in nicio situatie". BRD-Groupe Société Générale afirma ca a oprit, vineri, o tentativa de fraudare a bancii cu ajutorul Internetului. Clienti ai acestei institutii bancare, dar si persoane care nu sunt clienti, au primit prin posta electronica, chipurile din partea bancii, un chestionar-sondaj intitulat "Felicitari! Ati fost ales pentru a lua parte la primul nostru sondaj online". Destinatarului i se cerea sa divulge un numar de card si codul PIN aferent, sub pretextul ca informatia este necesara pentru plata recompensei pentru participarea la "sondaj".
Sistemul de monitorizare al BRD a detectat si raportat imediat tentativa de fraudare, site-ul fiind inchis. Banca a luat masuri de informare a clientilor. Intr-un comunicat al bancii se spune: "BRD informeaza clientii ca nu desfasoara niciun sondaj si le reamintes