Cele mai multe produse de calitate de pe piaţa din România sunt importate. Pentru a avea succes într-o afacere care se bazează pe importuri, este nevoie de mult mai mult decât de un contract exclusiv de distribuţie.Wissen Techonologies este una dintre companiile specializate în importul, producerea şi distribuirea articolelor sanitare automate (pe bază de senzori), structurilor metalice (balustrade de inox) şi placărilor exterioare cu panouri compozite. „Am ales acest domeniu pentru că am văzut că e nevoie de aşa ceva. Am fost foarte mult în străinătate, la expoziţii, şi am venit cu tot ce înseamnă nou în piaţă“, a declarat Ovidiu Paşoi-Sîrbu, directorul Wissen Technologies.
„Am reuşit datorită clienţilor“ Firma şi-a început activitatea în 2003, cu o investiţie de aproximativ 50.000 de euro şi cu zece angajaţi. În prezent, are 50 de salariaţi şi o cifră de afaceri de aproximativ 300.000 de euro. Este distribuitor exclusiv de panouri compozite Alutile şi are colaborări cu firme din Bucureşti, Piteşti şi Craiova. „Am devenit unici importatori ai brandului după trei ani. A fost greu, dar am reuşit datorită clienţilor. Succesul porneşte de la clienţi - nu ai cerere, nu faci nimic“, a precizat Ovidiu Paşoi-Sîrbu, care a explicat că seriozitatea joacă un rol important, aşa că au fost întotdeauna corecţi cu clienţii şi au respectat termenele. De asemenea, societatea a avut avantajul că se ocupă de distribuirea mai multor tipuri de produse, care „susţin“ firma în perioadele reci, când construcţiile sunt în „hibernare“. Un rol important l-a avut însă şi experienţa avută cu altă firmă, Intel-Pack, lansată în 1993 (îşi continuă activitatea şi în prezent), care se ocupă cu producţia de echipamente pentru ambalat şi cu prestări servicii de ambalare.
Publicitatea e sufletul succesului Pentru a deveni cunoscuţi şi a avea succes, a fost însă nevoie de mai mult decât