Daca va ganditi sa cumparati un TT in perioada urmatoare, atunci trebuie sa fiti constienti ca cea mai ieftina varianta a masinii nu este inca pe piata. Audi a anuntat ca TT-ul va primi sub capota si cel mai nou propulsor TFSI de 1.8 litri. Motorul este prezent si in gama A4 si A5 si creste considerabil accesabilitatea celor doua modele. Cu propulsorul de 1.8 litrisub capota Audi TT ramane sub bariera celor 30 de mii de euro, cel putin in Marea Britanie, anunta AutoExpress.
TT 1.8 TFSI foloseste puntea fata drept una motoare si reuseste sa ajunga la prima suta in 7.2 secunde. Puterea pe care o dezvolta propulsorul atinge 160 de CP gratie turbinei si injectiei directe. Masina va fi disponibila atat in varianta coupe, cat si roadster.
Daca preferati benzina si doriti o masina mai puternica, atunci urmatoarea varianta de TT este propulsata de un 2.0 litri TFSI. Pe acest model Audi l-a inzestrat cu tractiune integrala (quattro), fapt de ii creste gradul de manevrabilitate si stabilitate, dar si pretul de achizitie.
StiriAuto.ro Daca va ganditi sa cumparati un TT in perioada urmatoare, atunci trebuie sa fiti constienti ca cea mai ieftina varianta a masinii nu este inca pe piata. Audi a anuntat ca TT-ul va primi sub capota si cel mai nou propulsor TFSI de 1.8 litri. Motorul este prezent si in gama A4 si A5 si creste considerabil accesabilitatea celor doua modele. Cu propulsorul de 1.8 litrisub capota Audi TT ramane sub bariera celor 30 de mii de euro, cel putin in Marea Britanie, anunta AutoExpress.
TT 1.8 TFSI foloseste puntea fata drept una motoare si reuseste sa ajunga la prima suta in 7.2 secunde. Puterea pe care o dezvolta propulsorul atinge 160 de CP gratie turbinei si injectiei directe. Masina va fi disponibila atat in varianta coupe, cat si roadster.
Daca preferati benzina si doriti o masina mai puternica,