De la demararea licitatiei, anul trecut, pana la inceperea lucrarilor se vor scurge cel putin doi ani. Terminarea autostrazii, care va costa cel putin 121 de milioane de euro, va avea loc in 2012. Licitatie inceputa in 2007, constructor ales in 2008, lucrari demarate in 2009 si terminate, in cel mai bun caz, in 2012, cam acesta este graficul Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) pentru realizarea a 22 de kilometri de autostrada in jurul Constantei.
Compania a primit miercuri sapte oferte pentru construirea si proiectarea autostrazii, cea mai convenabila fiind cea depusa de asocierea ibero-italiana FCC/Astaldi. Aceasta a avut cea mai avantajoasa oferta financiara dintre cei sapte participanti. FCC/Astaldi a cerut 437 de milioane de lei pentru lucrari (121 milioane de euro), iar Mota Engil/Monte Adriano/Soares da Costa a avut cea mai dezavantajoasa oferta, solicitand 952 de milioane de lei.
Cotidianul De la demararea licitatiei, anul trecut, pana la inceperea lucrarilor se vor scurge cel putin doi ani. Terminarea autostrazii, care va costa cel putin 121 de milioane de euro, va avea loc in 2012. Licitatie inceputa in 2007, constructor ales in 2008, lucrari demarate in 2009 si terminate, in cel mai bun caz, in 2012, cam acesta este graficul Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) pentru realizarea a 22 de kilometri de autostrada in jurul Constantei.
Compania a primit miercuri sapte oferte pentru construirea si proiectarea autostrazii, cea mai convenabila fiind cea depusa de asocierea ibero-italiana FCC/Astaldi. Aceasta a avut cea mai avantajoasa oferta financiara dintre cei sapte participanti. FCC/Astaldi a cerut 437 de milioane de lei pentru lucrari (121 milioane de euro), iar Mota Engil/Monte Adriano/Soares da Costa a avut cea mai dezavantajoasa oferta, solicit