Punctul forte al candidatului PDL este, în opinia lui Felix Tătaru - responsabil cu imaginea lui Vasile Blaga şi director al agenţiei de publicitate GMP -, că are ce pune pe masă. Sursa: Răzvan VălcăneanţuSursa: Răzvan Vălcăneanţu
1 /.
Ioana Lupea: Vasile Blaga are poreclă, Buldogul, dar nu are brand. O să-i transformaţi porecla în brand?
Felix Tătaru: Cred că, în primul rând, Blaga are reputaţie. Construcţia unui brand pleacă de la construcţia unei reputaţii. E prima bătălie electorală pe care el o are faţă în faţă. Hai să ne gândim şi-n cazul lui Băsescu, rezultatele luptei din 2000 s-au văzut în campania din 2004. Bunăoară, ştiţi când a ieşit „ardei iute“? Toată lumea crede că l-am scos în 2004. Greşit! În 2000 a ieşit. Răspunsul este: pentru asta ai nevoie de timp şi mai ales de timp în afara luptei electorale. În interiorul luptei electorale, absolut tot ce se comunică e pus sub semnul întrebării.
I.L.: E un handicap pentru domnul Blaga faptul că n-a comunicat şi înainte de campania electorală foarte mult?
Ar putea fi, dar este şi o oportunitate. Observ din mai multe cercetări că lumea s-a săturat de politicienii care stau tot timpul la televizor. Şi Blaga vine exact pe profilul celălalt. El n-a ieşit foarte mult, nici când era ministru. Şi atunci când a ieşit, s-au bifat nişte lucruri bune pe care le-a făcut. În conştiinţa oamenilor, nu e atât de bun comunicator, dar e omul care a stat acolo, la locul lui, şi-a făcut treaba.
Mircea Marian: Eu nu sunt un specialist în publicitate. În 2004 a funcţionat destul de bine povestea cu pantoful de primar, pantoful de diplomat, geanta-diplomat, geanta de primar. Buldogul e un animal simpatic?
Despre ce vorbim, despre cum e sau despre cum e perceput?
M.M.: Despre cum e perceput.
Din ce am cercetat noi, valorile lui sunt foarte bune.
@N_P