Piata locala de business are nevoie de manageri buni mai mult decat oricand, a spus CEO-ul celei mai mari companii romanesti Mariana Gheorghe (foto) la lansarea celei de-a doua promotii a programului de Executive MBA, oferit pe piata locala de Universitat
"Educatia poate fi o placere si nu doar o datorie. Un program de instruire manageriala va creste abilitatile voastre ca manageri, si nu doar salariile pe care le veti primi", le-a explicat Gheorghe absolventilor si celor 30 de studenti care au inceput saptamana trecuta cursurile.
Programul de Executive MBA al Universitatii din Viena pe piata locala, care costa 35.000 de euro, este sponsorizat de Erste Bank si Petrom, care ofera in acest an cate zece burse de studiu managerilor cu cel putin cinci ani de experienta.
CEO-ul Petrom a lansat si o "oferta de angajare" celor 30 de manageri care au absolvit in luna februarie. "Abia astept sa ne intalnim in mediul de business. De ce nu, poate chiar in cadrul Petrom", a spus Gheorghe.
Practica recrutarii absolventilor de MBA sau Executive MBA, inca din timpul unor astfel de programe, este foarte raspandita in modelul american de instruire manageriala. "Recrutarea managerilor inscrisi in programul de EMBA nu este scopul primar al implicarii noastre ca si sponsori. Este o actiune de CSR (cor-porate social responsability - n.r.). Insa
ne-am bucura daca ni s-ar alatura dintre absolventi in companie, pentru ca este vorba despre manageri foarte buni", a explicat pentru ZF Mariana Gheorghe.
Rupert Dollinger, directorul de resurse umane din cadrul Erste Bank, a spus ca banca sa are incredere in economia romaneasca si in managerii sai, acesta fiind unul dintre motivele pentru care s-a implicat in program. La randul sau, Bodo Schlegelmilch, decanul WU Executive Academy, a explicat ca una dintre intrebarile la care incearca managerii sa ra