» Aceasta explicatie ne-a fost data de reprezentatul unui dealer Ford din Cluj ca argument sa nu repare pe cheltuiala firmei ambreiajul unei masini aflate in garantie.
» Autoturismul, condus chiar de un angajat al "Romaniei libere", avea un rulaj de 45.000 de kilometri, iar soferul acesteia semnalase, fara succes, problemele de la ambreiaj la o revizie anterioara.
Directorul regional Cluj al "Romaniei libere", Florin Corcoz, a ramas in camp cu un Ford Mondeo aflat in garantie, pentru ca i-a "cazut" pur si simplu ambreiajul. Potrivit lui Florin Corcoz, evenimentul nu a fost chiar o surpriza. "La revizia de 31.000 de kilometri, reprezentantul societatii noastre a solicitat si o verificare a ambreiajului, deoarece acesta prindea foarte sus, smucind foarte tare, si dadea impresia ca patineaza in permanenta. Solicitarea a fost trecuta in fisa de revizie, dar reprezentantul RMB Inter Auto ne-a spus ca problema ambreiajului este una normala, care se intalneste la toate autoturismele Ford Mondeo, si ca nu este necesara o interventie", ne-a declarat Florin Corcoz.
Convins ca mecanicii au dreptate, acesta a continuat sa foloseasca masina. Dupa numai 15.000 de kilometri, a ramas blocat in camp. Cand a revenit la service, reprezentantii acestuia i-au transmis sec ca e singurul vinovat pentru incident. "In urma reparatiei facute, ni s-a comunicat ca piesele defecte nu sunt in garantie, deoarece defectiunea este din vina utilizatorului. Practic, mi s-a reprosat ca am mers cu pedala de ambreiaj apasata excesiv si de aceea s-ar fi stricat ambreiajul. Ceea ce e complet fals", a precizat directorul. Asa ca a fost pus sa plateasca 40 de milioane de lei vechi pentru inlocuirea ambreiajului si revizia masinii.
Nemultumirea lui Florin Corcoz este acum legata de faptul ca, desi i-a avertizat pe mecanici din timp, nu au luat nici o masura, in sc