Botezat după un disc Pink Floyd, magazinul de pe Calea Victoriei promovează tinerii designeri. Sursa: Răzvan Vălcăneanţu
Şi-a luat numele după un LP din 1969 al celor de la Pink Floyd, pe care Oana-Maria Toma, „patroana“, cum îşi spune în glumă, l-a găsit într-o carte. Ideea era de prin noiembrie anul trecut şi urma să se materializeze în această toamnă.
Însă locul pe care l-a găsit în gangul de pe Calea Victoriei, nr. 122, unde era Zebra Society înainte, a grăbit puţin acţiunea: Ummagumma s-a deschis pe 17 aprilie. Cunoscuţii şi mai puţin cunoscuţii designeri pe care îi ştia Oana s-au adunat cu bluză, cu fustă, cu pantaloni şi accesorii să umple umeraş ele agăţate în magazinul Ummagumma. Dacă albumul Pink Floyd stârnea reacţii materializate în punk-ul celor de la Sex Pistols şi a întregii mişcări „revoluţionare“ în muzică, Ummagumma, buticul Oanei Toma, îşi propune doar să aducă haine „altfel“ şi niciodată de două ori, pentru fetele şi femeile care nu se mai regăsesc în magazinele deja existente în Capitală.
Haine cu aer de Paris
„Totul s-a desfăşurat super repede. Dar acum văd că lucrurile se mişcă bine, şi oamenii au auzit despre noi, iar hainele se vând“, spune, mereu cu zâmbetul pe buze, tânăra de 27 de ani, a cărei idee s-a transformat într-un magazin cochet, cu fuste vaporoase şi colorate, salopete îndrăzneţe, pantaloni „obraznici“, genţi, pantofi şi bijuterii, multe dintre ele unicat.
„Am încercat să fie altfel de haine aici şi de aceea am căutat designeri foarte tineri, de-abia lansaţi sau care nu s-au lansat încă. Bine- înţeles, asta şi pentru că aşa puteam să păstrez şi preţuri mai mici“, dezvăluie Oana puţin din experienţa de marketing pe care a acumulat-o în anii în care a organizat evenimente. Pe lângă designeri români, ca Florentina Giol, Claudia Castrase, Kinga Varga sau Ana-Maria Lungu,