Steso Grup, compania care a deschis in aprilie primul sau magazin de imbracaminte si accesorii pentru copii, Kariok, in urma unei investitii de 80.000 de euro, si-a bugetat pentru primul an de activitate o cifra de afaceri de 200.000 de euro, pe fondul cererii mari inregistrate pana in prezent. "In primele trei saptamani de la deschidere, am avut vanzari de 3.500 de euro, dintre care 70% inseamna contributia articolelor de imbracaminte, 20% a incaltamintei si 10% a produselor de puericultura (carucioare, premergatoare, scaune auto, biberoane, jucarii etc. - n.r.). Deja am facut comenzi la furnizorii nostri in valoare de 50.000 de euro, ceea ce ne determina sa estimam o cifra de afaceri pentru acest an de cel putin 200.000 de euro", a declarat pentru ZF Steluta Bigu, actionar al Steso Group. Planul de dezvoltare al companiei, care comercializeaza si carucioarele sub brandul Pierre Cardin, include deschiderea altor doua magazine Kariok pana la sfarsitul lui 2009 in doua dintre mallurile din Bucuresti si Craiova. Steso Grup, compania care a deschis in aprilie primul sau magazin de imbracaminte si accesorii pentru copii, Kariok, in urma unei investitii de 80.000 de euro, si-a bugetat pentru primul an de activitate o cifra de afaceri de 200.000 de euro, pe fondul cererii mari inregistrate pana in prezent. "In primele trei saptamani de la deschidere, am avut vanzari de 3.500 de euro, dintre care 70% inseamna contributia articolelor de imbracaminte, 20% a incaltamintei si 10% a produselor de puericultura (carucioare, premergatoare, scaune auto, biberoane, jucarii etc. - n.r.). Deja am facut comenzi la furnizorii nostri in valoare de 50.000 de euro, ceea ce ne determina sa estimam o cifra de afaceri pentru acest an de cel putin 200.000 de euro", a declarat pentru ZF Steluta Bigu, actionar al Steso Group. Planul de dezvoltare al companiei, care comercializeaza si