Dacia se pregateste intens de lansarea primului face-lift din istoria Logan. Modificarile nu vor fi majore, din simplul motiv ca pretul acestei transformari nu trebuie sa ridice costul proiectului prea mult, ci doar sa revitalizeze vanzarile. Cel mai probabil, lansarea va avea loc la Paris .
Asa cum se cade, la patru ani de la lansarea modelului Logan, Dacia este gata sa prezinte un face-lift al modelului sau de succes. Exteriorul primeste mai intai noua grila a radiatorului introdusa pe Sandero, pe care este aplicat si noul logo al marcii. Farurile sunt si ele imbunatatite, nu atat la forma, cat la nivel de concept, vechile blocuri optice formate din doua piese, far plus semnalizare, fiind acum inlocuite cu o singura structura compacta, care ofera un plus estetic, inclusiv prin redesenarea lampilor.
Bara fata este si ea mult schimbata, avand o priza de aer mai larga si proiectoare restilizate. Deasupra grilei ramane banda cromata utilizata deja pe actualul model. Partea din spate a masinii este supusa unei transformari cel putin la fel de intense precum fata. Nervurile portbagajului sunt regandite, cu un discret eleron integrat in capota portbagajului care se continua la nivelul stopurilor. Acestea nu au fost doar remodelate, ci au si o noua asezare a luminilor specifice.
In fine, la marginea inferioara a portbagajului unele fotografii dezvaluie o alta banda cromata, asemanatoare celei de pe Opel Astra, insa este posibil ca acest detaliu sa fie regasit doar pe echiparile de top. Interiorul va aduce si el unele ajustari, nu radicale, ci preluate tot de la Sandero (vezi manerele usilor), destul de apropiate ca stil de cele actuale. Pe langa modificarile constructive, Dacia Logan face-lift va veni cu noi nuante de vopseluri si o colectie noua de jante din aliaj pentru cei dispusi sa plateasca in plus astfel de optionale.
Sa