Victor Ponta e pregatit sa joace baschet in licee ca sa motiveze tineretul sa arunce la cos si gunoaiele, Adrian Nastase promite scoli cu program prelungit pentru copii familiilor foarte ocupate, Ludovic Orban "da drumul la drumuri" ca sa rezolve problema traficului din Bucuresti, iar Codrut Seres mizeaza pe simpatia publicului dornic de facturi mai mici la energie.
Cam asa arata cateva dintre strategiile de campanie electorala sau de imagine propuse de echipele finaliste la Olimpiadele Comunicarii, la proba de comunicare politica, pornind de la solicitari concrete ale unor politicieni care vor sa candideze la primarie sau sa-si reabiliteze imaginea publica.
In plina campanie electorala, zece echipe finaliste la OC, formate din cate 5 studenti aspiranti la o cariera in comunicare politica, s-au intrecut, astazi, pentru desemnarea celei mai reusite campanii, fie ea de imagine sau electorala, mizand pe creativitate, gandire strategica si forta de persuasiune. Fiecare echipa a avut la dispozitie trei saptamani sa gandeasca o strategie pentru promovarea unuia din cei zece clienti politici care au raspuns solicitarii organizatorilor.
Temele de campanie si strategiile propuse de competitori, pe scurt:
Codrut Seres, secretar general al PC si fost ministru al economiei, vrea sa comute perceptia publica de la asocierea numelui sau cu fapte de spionaj si tradare, la imaginea de persoana cu experienta in domeniul economic si promotor al reformei in domeniul energetic. Solutiile propuse de concurenti au vizat atragerea atentiei publicului tanar asupra faptului ca Seres propune solutii si pasi concreti in domeniul energetic, apeland la sloganuri de genul: "Schimb sistemul energetic. O factura mai mica la energie si caldura", "Impreuna vom plati mai putin", sau " Sustin tanara generatie pentru ca este energica". Victor Ponta, deputat