Companiile prezente săptămâna trecută la cel mai important târg de tehnologia informaţiei din România au venit cu noutăţi din domeniul televizoarelor şi al internetului. Interesul publicului pentru târgurile de tehnologia informaţiei şi comunicaţii este în scădere peste tot în lume, un număr tot mai mic de vizitatori fiind înregistrat şi de CeBIT, târgul din Hanovra, iar Consumer Electronics Romanian Fair (CERF), cel mai mare eveniment de profil de la noi, nu poate f
Companiile prezente săptămâna trecută la cel mai important târg de tehnologia informaţiei din România au venit cu noutăţi din domeniul televizoarelor şi al internetului.
Interesul publicului pentru târgurile de tehnologia informaţiei şi comunicaţii este în scădere peste tot în lume, un număr tot mai mic de vizitatori fiind înregistrat şi de CeBIT, târgul din Hanovra, iar Consumer Electronics Romanian Fair (CERF), cel mai mare eveniment de profil de la noi, nu poate face excepţie. „Scăderea numărului de vizitatori are loc din cauza apariţiei produselor noi în magazinele specializate, nefiind aşteptată lansarea în cadrul târgului. Avantajul acestei situaţii este creşterea calităţii vizitatorilor, fiind prezenţi cei cu adevărat interesaţi de produse“, spune Dan Vociu, director general Expotec, organizatorul expoziţiei. Numărul de vizitatori a scăzut de la 80.000, în 2005, până la 60.000, anul trecut, iar estimările organizatorilor pentru anul acesta merg pe atingerea unei cifre egale cu cea din 2007.
Organizatorii au investit aproximativ 200.000 de euro pentru advertising şi marketing, în timp ce chiria pentru un metru pătrat de stand s-a ridicat la 99-189 de euro, în funcţie de mărimea spaţiului şi de facilităţile oferite. CERF 2008 s-a întins pe 12.500 de metri pătraţi, cu 1.500 de metri pătraţi mai puţini decât anul trecut.