Cel mai mare producător de software şi una dintre cele mai mari companii din lume, cea care a făcut din conceptul „un PC pe fiecare birou“ un slogan de marketing, se află în faţa celei mai mari provocări din istoria sa. Pentru a rămâne campion în era Web 2.0, trebuie să-şi regândească businessul. Închipuiţi-vă un campus cu o suprafaţă mai mare decât cea a parcului Herăstrău din Bucureşti, cu străzi şi intersecţii semaforizate, cu restaurante, cafenel
Cel mai mare producător de software şi una dintre cele mai mari companii din lume, cea care a făcut din conceptul „un PC pe fiecare birou“ un slogan de marketing, se află în faţa celei mai mari provocări din istoria sa. Pentru a rămâne campion în era Web 2.0, trebuie să-şi regândească businessul.
Închipuiţi-vă un campus cu o suprafaţă mai mare decât cea a parcului Herăstrău din Bucureşti, cu străzi şi intersecţii semaforizate, cu restaurante, cafenele, săli de sport, cinematografe şi nenumărate clădiri de birouri, unde lucrează 30.000 de oameni, cât populaţia unui oraş din România. Veţi avea imaginea sediului central din Redmond al celui mai mare producător de software din lume, Microsoft. La fel ca şi compania însăşi, campusul, de peste 1,5 kilometri pătraţi, creşte pe zi ce trece. Încă jumătate de kilometru pătrat de clădiri, străzi şi parcuri va fi adăugată în acest an pentru a primi alţi două mii de noi angajaţi, pe lângă cei peste 86.000, cât numără compania la nivel mondial. Când spui Microsoft, te gândeşti, inevitabil, la Windows, Office şi Bill Gates. Dar în ziua de azi, când internetul deja e nu doar un mediu de afaceri, ci şi unul de informare şi divertisment, care egalează şi, în anumite comunităţi, chiar depăşeşte televiziunea, Microsoft trebuie să se reinventeze pe sine. Nu poate rămâne doar cel mai mare vânzător de programe care se instalează şi rulează pe com