Fiecare are mai putin de 40 de ani, dar administreaza impreuna afaceri de 20 de miliarde de euro, scrie revista Business Magazin.
Editia din acest an a catalogului "100 tineri manageri de top" editat de revista BUSINESS Magazin prezinta 100 de povesti de succes ale unora dintre cei mai cunoscuti tineri manageri sau antreprenori romani de sub 40 de ani.
Printre ei sunt Iulian Dascalu, singurul roman care a avut puterea sa se lupte cu mari grupuri straine in domeniul constructiei de malluri, sau Gabriel Carlig, creatorul Jolidon, si Florin Panea, fondatorul Leonardo, poate singurele branduri din industria usoara care au reusit sa iasa cu succes in strainatate.
"100 tineri manageri de top" apare astazi pe piata cu revista Business Magazin.
"Din 2000 incoace a fost un boom economic pe piata din Romania care le-a oferit oportunitati multiple tinerilor, deoarece la acea vreme nu existau competente pe piata", explica Florin Luca, fost director de resurse umane al BRD, nivelul de competenta si putere in business la care au ajuns acesti tineri in doar cativa ani de activitate profesionala. Luca a devenit de anul acesta responsabil pentru strategia de resurse umane a Societe Generale. Relocat de aproximativ o luna in Paris, Luca este unul dintre cei 300 de tineri prezentati in editiile din ultimii trei ani ale catalogului "100 tineri manageri de top".
Catalogul prezinta in fiecare an 100 de tineri manageri sau intreprinzatori, dar urmareste si parcursul profesional al celor prezentati in editiile trecute. Astfel, editia de anul acesta cuprinde de fapt 300 de tineri manageri, practic cr?me de la cr?me a tinerilor manageri din Romania.
"Sunt multi tineri manageri, deoarece generatia care a intrat in multinationale la sfarsitul anilor '90 a beneficiat de cresterea rapida a acestor companii din ultimii ani", adauga Serban Toader, s