Pilotul automat, farurile adaptive şi Night Vision sunt numai câteva dintre minunile tehnice cu care nemţii justifică preţul de peste 70.000 de euro al celui mai luxos model al gamei. În 2008, actuala generaţie a bolidului de lux BMW Seria 7 dă ultima reprezentaţie în showroomurile din România ale constructorului german. Spre sfârşitul anului, o nouă variantă va intra în vânzare. Până atunci însă, clienţii români au posibilitatea de a cumpăra un vehicul burduşit
Pilotul automat, farurile adaptive şi Night Vision sunt numai câteva dintre minunile tehnice cu care nemţii justifică preţul de peste 70.000 de euro al celui mai luxos model al gamei.
În 2008, actuala generaţie a bolidului de lux BMW Seria 7 dă ultima reprezentaţie în showroomurile din România ale constructorului german. Spre sfârşitul anului, o nouă variantă va intra în vânzare. Până atunci însă, clienţii români au posibilitatea de a cumpăra un vehicul burduşit cu echipamente de comandă şi control care pot transforma orice călătorie într-o adevărată încântare. Asta cu condiţia ca, înainte de a pleca la drum, să îţi pui bine mintea la contribuţie pentru a înţelege cum funcţionează fiecare comutator al ingenioaselor echipamente aflate la bord.
Modelul testat de noi, un 745d, cu un preţ de catalog de 75.480 de euro fără TVA, şi-a dovedit pe deplin renumele de navă amiral a celui mai inovativ constructor german. Însă, deşi ne-a demonstrat că traficul aglomerat poate fi privit cu indiferenţă din scaunul confortabil din piele „Pearl Cream Biege“, a avut şi „pretenţia“ de a ne chinui până la epuizare cu mulţimea de funcţii a tuturor butoanelor amplasate în imediata apropiere a şoferului.
După câteva ore în care am încercat cu disperare să testăm fiecare sistem prezent în echipare, a trebuit să ne dăm bătuţi. Dup