Deşi a fost un an dificil din cauza creşterii preţului combustibilului, companiile low cost au anunţat creşteri mari ale profitului în 2007. Sursa creşterii: încasările din servicii oferite la bord. Cu toate că biletul de cinema este relativ ieftin, suma pe care o cheltuiţi cu ocazia vizionării unui film poate fi de câteva ori mai mare. Mai toţi cinefilii cumpără, pe lângă bilet, tot felul de snackuri şi răcoritoare. Schema se aplică, în alte proporţii, şi la o co
Deşi a fost un an dificil din cauza creşterii preţului combustibilului, companiile low cost au anunţat creşteri mari ale profitului în 2007. Sursa creşterii: încasările din servicii oferite la bord.
Cu toate că biletul de cinema este relativ ieftin, suma pe care o cheltuiţi cu ocazia vizionării unui film poate fi de câteva ori mai mare. Mai toţi cinefilii cumpără, pe lângă bilet, tot felul de snackuri şi răcoritoare. Schema se aplică, în alte proporţii, şi la o companie aeriană low cost. Plătiţi puţin pentru un zbor dus-întors, dar trebuie să scoateţi din buzunar bani pentru orice alte servicii (catering, preluarea bagajelor la cală etc.) pe care o companie tradiţională vi le oferă gratuit sau, mai exact, sunt incluse în preţul biletului, ce-i drept, sensibil mai scump. Şi astfel, ajungeţi la dilema: ce să fac, să-mi iau bilet la Austrian Airlines sau să zbor cu un low cost ca să-mi rămână de o noapte în plus la Viena? Grea decizie, dar e un fapt că mulţi preferă să plătească o sută de euro în plus la biletul de avion decât să zboare cu o companie low cost.
Suntem familiarizaţi deja cu reclame de genul „Londra, cu doar un euro!“ şi cu asteriscul care ne avertizează că taxele de aeroport nu sunt incluse. Dar acesta nu este singurul cost adiţional. Numai pentru rezervare, pentru care trebuie să folosiţi un card de debit, vi se per