„Ai nimerit bine“ - cu acest mesaj sunt întâmpinaţi încă de la intrarea în Casa Studenţilor din Craiova tinerii care sunt în căutarea unui job. Înăuntru, 20 de firme aşteaptă să găsească angajatul potrivit la Târgul de Cariere.
20 de firme, sute de joburi din diverse domenii şi angajatori dispuşi să răspundă întrebărilor tinerilor aflaţi în căutarea unui loc de muncă. Prima ediţie a Târgului de Cariere, organizat de Hosus Media şi Foreground, şi-a deschis ieri porţile. Încă de la intrarea în Casa Studenţilor din Craiova, vizitatorilor li se oferă un pliant cu date despre firmele participante, oferta lor de locuri de muncă şi persoanele de contact. Înăuntru, standurile participanţilor şi reprezentanţii departamentelor de resurse umane erau gata să pună primii mâna pe cei mai buni absolvenţi. „Avem 20 de firme participante, aproximativ o mie de joburi din toate domeniile: bănci, vânzări, retail, software, media. Angajatorii au ocazia să intre în contact direct cu tinerii, să îi informeze despre ce înseamnă lucrul în firma lor, despre cum trebuie să muncească. Este, practic, un preinterviu. Ne aşteptăm la 3.000 de vizitatori în cele două zile ale târgului şi sperăm ca foarte mulţi tineri să îşi găsească un loc de muncă“, a explicat Sebastian Hosu, directorul Hosus Media.
Angajatorii, la raport
Pregătiţi cu pliante şi mici cadouri pentru vizitatori, reprezentanţii firmelor au aşteptat studenţii şi absolvenţii, care, la 11.00, ora deschiderii, nu s-au înghesuit să vină la târg. Mai târziu, grupuri de studenţi au luat cu asalt standurile şi s-au interesat de oferte. Reprezentanţii hipermarketului real,- doresc să îşi înnoiască baza de date, dar au expus şi câteva joburi. „Vrem să înnoim baza de date şi aşteptăm cât mai multe CV-uri. Le prezentăm şi oferta de joburi atât pentru studii medii, cât şi pentru studii superioare, de la şoferi până