Reţeaua de magazine Sony Center a deschis un nou magazin în cadrul complexului comercial Unirea Shopping Center, situat la parter în aripa Calaraşi. Magazinul beneficiază de cunoscutul „touch and try” corner, unde cumpărătorii au posibilitatea să testeze ei înşişi aparatura digitală, să vadă pe viu camerele foto, video sau laptopurile Vaio. De asemenea, există un stand « new arrival » unde sunt prezentate ultimele noutăţi marca Sony.
Reţeaua de magazine Sony Center a deschis un nou magazin în cadrul complexului comercial Unirea Shopping Center, situat la parter în aripa Calaraşi.
Magazinul beneficiază de cunoscutul „touch and try” corner, unde cumpărătorii au posibilitatea să testeze ei înşişi aparatura digitală, să vadă pe viu camerele foto, video sau laptopurile Vaio. De asemenea, există un stand « new arrival » unde sunt prezentate ultimele noutăţi marca Sony.
Cu o valoare iniţială a investiţiei de 100 000 de euro, noul magazin din cadrul Unirea Shopping Center completează strategia de dezvoltare a companiei New Link.
Fondată în 1994, reţeaua de magazine Sony Center numără în prezent nouă magazine, dintre care şase în Bucureşti şi câte unul în Piteşti, Constanţa şi Cluj.
Până la sfârşitul anului se are în vedere deschiderea a încă doua magazine în Braşov şi Sibiu, investiţia fiind estimată la aproximativ 200.000 euro.
Data: 14 mai 2008
Sursa: Sony