Break-ul de la Logan va avea parte de unele modificări de design începând cu 2009, an în care Dacia va lansa şi mult aşteptatul SUV.
Francois Fourmont, director general Renault în România, a declarat că următorul model pe care Dacia îl va lansa va fi Sandero (iunie, anul acesta), urmat de varianta restilizată a Logan Sedan, şi că, în săptămânile următoare, se va decide dacă vor fi produse în serie versiuni restilizate pentru celelalte modele din gama Dacia: Logan MCV (break), Logan VAN (furgon) şi Logan Pick-Up (camionetă).
Capacitatea de producţie va ajunge până în 2009 la 400.000 unităţi anual, în urma unor investiţii de peste 300 milioane făcute de Renault.
Cu 230.000 de vehicule comercializate anul trecut, Dacia a înregistrat o creştere a vânzărilor cu 17,4% faţă de 2006. În România au fost vândute anul trecut 102.062 de unităţi, în scădere cu 5,2% faţă de 2006, cel mai bine vândut model fiind Logan Sedan. (A.E.M.)
Break-ul de la Logan va avea parte de unele modificări de design începând cu 2009, an în care Dacia va lansa şi mult aşteptatul SUV.
Francois Fourmont, director general Renault în România, a declarat că următorul model pe care Dacia îl va lansa va fi Sandero (iunie, anul acesta), urmat de varianta restilizată a Logan Sedan, şi că, în săptămânile următoare, se va decide dacă vor fi produse în serie versiuni restilizate pentru celelalte modele din gama Dacia: Logan MCV (break), Logan VAN (furgon) şi Logan Pick-Up (camionetă).
Capacitatea de producţie va ajunge până în 2009 la 400.000 unităţi anual, în urma unor investiţii de peste 300 milioane făcute de Renault.
Cu 230.000 de vehicule comercializate anul trecut, Dacia a înregistrat o creştere a vânzărilor cu 17,4% faţă de 2006. În România au fost vândute anul trecut 102.062 de unităţi, în scădere cu 5,2% faţă de 2006, cel mai bine vândut model fiind Logan Sedan. (A