Reprezentantii industriei de marketing direct din România provoacă la dialog pentru al treilea an consecutiv, profesioniştii internaţionali şi locali, în cadrul conferinţei internaţionale de marketing direct, RoDirect 2008. Obiectivul principal al acestei conferinţe este acela de a impulsiona creşterea standardelor de practică existente în acest moment pe piaţa de marketing direct din România. În acelaşi timp, organizatorii îşi propun să realizeze o comunicare ef
Reprezentantii industriei de marketing direct din România provoacă la dialog pentru al treilea an consecutiv, profesioniştii internaţionali şi locali, în cadrul conferinţei internaţionale de marketing direct, RoDirect 2008.
Obiectivul principal al acestei conferinţe este acela de a impulsiona creşterea standardelor de practică existente în acest moment pe piaţa de marketing direct din România.
În acelaşi timp, organizatorii îşi propun să realizeze o comunicare eficientă între diversele structuri naţionale şi internaţionale implicate în activitatea de marketing direct.
"Prin comparaţie cu alte ţări europene sau SUA, activitatea de marketing direct din România se află într-o perioadă de creştere, recunoaştere şi expansiune", , a declarat Şerban Goran, preşedintele ARMAD.
Cea de-a treia ediţie a conferinţei RoDirect reuneşte experţi internaţionali în marketing direct: Andy Owen - specialist în marketing direct cu o experienţă de peste 25 de ani la cel mai înalt nivel în copywriting şi comunicarea directă cu consumatorul; Drayton Bird - o legendă vie a marketingului direct care alături de nume ca Philip Kotler, Tom Peters sau Theodore Levitt au avut o contribuţie majoră la formarea marketing-ului din ziua de astăzi; Marta Caricato - specialist în copywriting, renumită pentru discursur