Reprezentanţii furnizorului de electricitate refuză în continuare să accepte sistemul de autocitire şi eliberare a facturii la ghişeu.OLT. Reprezentanţii CEZ România s-au întâlnit din nou ieri la prefectură cu reprezentanţii autorităţilor judeţene şi locale şi cu trimişii pensionarilor, discuţia de aproape trei ore încheindu-se însă tot fără rezultat. Furnizorul de electricitate nu vrea să revină la sistemul de autocitire, iar pensionarii, care au vorbit nu doar în numele lor, nu acceptă să mai aştepte facturile emise când au chef cei de la CEZ. Timp de trei ore s-a vorbit de pe poziţii adverse, la final directorul de dezvoltare al CEZ România, Doru Voicu, venind cu propunerea ca într-o săptămână compania să trimită un răspuns scris, cu termene de realizare, la toate punctele supuse discuţiei. Asta, după ce, în urmă cu trei săptămâni, a mai avut loc o astfel de discuţie, iar CEZ s-a prezentat ieri cu lecţia neînvăţată.
„Plătiţi dobândă pentru banii încasaţi în plus?“ Dacă, la anumite solicitări, CEZ România a fost de acord să găsească soluţii, la propunerea emiterii facturilor la ghişeu, indiferent că acesta este ghişeul propriu sau al băncii în relaţie cu compania, nu s-a putut cădea la înţelegere. Doru Voicu a admis că se mai fac greşeli, dar că acestea n-ar justifica schimbarea unui întreg sistem. „Ce greşeli, domnule, 80% din totalul facturilor înseamnă greşeli?! Păi, veniţi să vedeţi ce e la ghişee! Nu e posibil să primesc şapte facturi în patru luni. Nici nu apuc să plătesc una, că îmi vine cealaltă. Dacă întârzii o zi, îmi percepeţi penalităţi! Dar mie mi-aţi plătit dobândă pentru banii încasaţi în plus, atunci când consumul este mai mic decât cel prezumat?“ au fost intervenţii care au încins spiritele în repetate rânduri. „Numai acolo unde se pune felinarul roşu plăteşti înainte. Nu e posibil aşa ceva!“, s-a auzit tot din rândul pensionarilor. Toa