“Povestea merge mai departe”, campania realizata de GMP pentru Timisoreana, a castigat marele premiu la Gala Effie 2008, de seara trecuta. GMP a fost cea mai premiata agentie a serii, reusind sa adune 7 premii, in mai multe categorii de concurs. O premiera a festivalului a fost primul Gold Effie obtinut de un publicitar independent – Sorin Psatta, pentru o campanie CNA.
Grand Effie – campania “Povestea merge mai departe”, brandul Timisoreana, agentia GMP Advertising
Categoria Sustained Success (pentru campanii cu success sustinut, cel putin trei ani de-a randul)
Gold Effie – campania “99 de pete”, brand Dero Surf, inscris de Unilever South Central Europe
Silver Effie – campania “Mai mult fruct. Mai multa energie”, brandul Prigat, agentia 23 Communications Ideas
Silver Effie – campania “Oameni obisnuiti si povestile lor extraordinare”, brand Timisoreana, agentie GMP Advertising
Categoria bauturi alcoolice
Gold Effie – campania “Povestea merge mai departe”, brand Timisoreana, agentie GMP Advertising
Silver Effie – campania “Ziua Barbatului”, brand Bergenbier, agentie Leo Burnett & Target
Categoria Telecomunicatii
Gold Effie – campania “The Ride”, brand ClickNet, agentie Grey Worldwide
Silver Effie – campania “MMS”, brand Cosmote, agentie Cohn&Jansen/Ashley&Holmes
Bronze Effie – campania “Pimp my computer”, brand Vodafone, agentie BV McCann Erickson
Categoria Produse & Servicii Noi
Gold Effie – campania “Pastreaza gustul dragostei”, brand Tnuva, agentie BV McCann Erickson
Gold Effie – campania “Viata ne inspira”, brand Millennium Bank, agentie GMP Advertising
Silver Effie – campania “Restul e CanCan”, brand CanCan. Agentie 23 Communications Ideas
Categoria Corporate Reputation, Image & Identity
Silver Effie – campania “Respect pentru v