Vanzarile Dacia au urcat in primele patru luni ale anului 2008 cu 31,1% fata de aceeasi perioada a anului 2007, la 83.917 de vehicule, dintre care 78.816 au fost autoturisme si 5.101 vehicule comerciale usoare, fiind cea mai mare rata de crestere in randul brandurilor grupului francez Renault, anunta Mediafax.
In cazul autoturismelor, vanzarile au avansat cu 29,2%, de la 61.013 de unitati in aceeasi perioada a anului trecut, in timp ce numarul vehiculelor comerciale usoare a crescut cu 71,1%, de la 2.981 de unitati, a anuntat, vineri, compania franceza, proprietarul producatorului roman.
In aprilie 2008, vanzarile Dacia au urcat cu 17,1%, la 21.393 de vehicule, de la 18.262 de unitati in intervalul similar al anului trecut. Vanzarile de autoturisme ale Dacia au crescut luna trecuta cu 17,9%, la 20.083 unitati, iar numarul de vehicule comerciale usoare comercializate a avansat cu 6,2%, la 1.310 unitati.
Vanzarile Dacia pe piata europeana au crescut in februarie cu 34,3%.
Din luna iunie va intra in fabricatie modelul Sandero, lansat la recentul Salon Auto de la Geneva, care va extinde gama de modele a companiei Dacia, formata, in prezent, din Logan sedan si Logan MCV.
In primele patru luni, grupul Renault a vandut, sub cele trei branduri ale sale, Renault, Dacia si Renault Samsung Motors, 866.332 de vehicule, cu 6,9% mai mult fata de aceeasi perioada a anului trecut. Vanzarile de autoturisme ale grupului au crescut cu 8,5%, la 734.314 de unitati, in timp ce numarul de vehicule comerciale usoare comercializate a coborat cu 1,1%, la 132.018 de unitati.
In Europa, Renault a vandut 565.259 de vehicule, cu 0,7% mai multe decat in primele patru luni din 2007.
In aprilie, grupul Renault a comercializat un total de 228.146 de vehicule, in crestere cu 8,3% fata de perioada similara a anului 2007. Vanza