Chiar dacă este un domeniu în care concurenţa este destul de mare în piaţă, tâmplăria PVC poate pune bazele unei afaceri de succes.Blue Company este o firmă care are domenii de activitate producţia de sisteme de uşi şi ferestre PVC şi oferirea de servicii de montare a acestora. Afacerea a început în anul 2004, cu doi asociaţi şi o investiţie iniţială în utilaje de aproximativ 20.000 de euro. Dacă la început erau doar şase salariaţi, în prezent sunt 32. În timp, firma a vizat o dezvoltare orizontală, prin crearea de puncte de desfacere (în prezent, compania are puncte de desfacere în Craiova, Bucureşti, Târgu Jiu şi agenţii de vânzări în Bucureşti, Craiova şi Severin). „La început a fost o joacă, o provocare. În timp, s-a dovedit însă o investiţie realistă. Cifra de afaceri la sfârşitul lui 2007 a ajuns la 800.000 de euro“, a declarat Mihai Lorincz, administratorul societăţii. Acesta a precizat că, în perioada 2003-2004, a fost montator la o firmă din Piteşti care avea acelaşi profil. Lucrurile nu am mers însă întotdeauna ca pe roate. Una dintre marile probleme cu care s-a confruntat firma este aceea a finanţării. „Fiind mici, a fost destul de greu să să obţinem banii necesari. Altă problemă cu care ne-am confruntat a fost seriozitatea personalului“, a explicat Mihai Lorincz.
„Deviza mea este ca astăzi să fac mai bine decât ieri“ Cu toate acestea, firma are succes, care s-a bazat, în primul rând, pe experienţa profesională a administratorului societăţii. „Am decis să oferim şi servicii. Am experienţă în vânzări din 1993, când am ocupat funcţii de conducere la o companie multinaţională“, a spus Mihai Lorincz. Succesul afacerii s-a bazat şi pe investiţii constante - valoarea investiţiilor a ajuns până în prezent la 600.000 de euro (s-au cumpărat spaţii comerciale, teren, utilaje) - şi, mai ales, pe calitate. „Deviza mea este ca astăzi să fac mai bine decât