In doua saptamani de campanie electorala, viitorii alesi ai neamului au folosit tot arsenalul: s-au plimbat cu elefantul, si-au lansat candidatii in pesteri, s-au plimbat cu limuzina, s-au luat la bataie intr-un mortal kombat electoral la propriu. Fiecare cum poate si cum stie. Daca in provincie s-au folosit toate metodele posibile, in Capitala, campania electorala toarce domol. Doar afisele si iesirile lui Traian Basescu mai invioreaza aerul de campanie.
Lansare cu elefantul
Foto: Rompres
Manea si elefantul. Candidatul PNL pentru primaria Constantei, Victor Manea. Liberalul
le-a adus constantenilor un elefant in Piata Ovidiu. Manea, poreclit “elefantul”, a inchiriat si a plimbat pachidermul pe strazi, explicandu-le cetatenilor ca animalul se hraneste printre altele si cu “mazare”. Aluzie directa la actualul primar al Constantei. Afisele lui Manea infatiseaza un elefant si un borcan cu mazare, desfacut, din care fumega un trabuc.
Lansare in pestera. Organizatia Partidului Ecologist Roman Bihor si-a lansat candidatii intr-o pestera. Cei 40 de candidati ecologisti au fost facuti cunoscuti presei pe “intuneric”, mai exact in Pestera Vadu Crisului. Dupa ce a facut un tur de onoare in pestera, candidatul pentru primaria Oradei, Mihai Togor, a explicat de unde le-a venit ideea: „Iesirea din pestera simbolizeaza iesirea la lumina a Partidului Ecologist Roman“.
Fantana muzicala. Primarul PSD al Pitestiului, Tudor Pendiuc a inaugurat, de Ziua Europei, “fantana electorala cu muzicuta”. Pendiuc le-a oferit pitestenilor un spectacol de lumini, apa si muzica cu ajutorul noii atractii a orasului - fantana arteziana. Aceast spectacol electoral i-a costat pe pitesteni un milion de euro, suma folosita pentru lucrarile de constructie a fantanii muzicale.
"Incearca si cu o femeie". La categoria sloganuri, afise si bann