Pe 15 mai, Toyota Motor Corp. a anunţat că modelul său hybrid Prius a depăşit cota de 100.000 de unităţi pe continentul european. Din anul 2000, au fost comercializate exact 100.821 de astfel de vehicule în Europa, mai mult de o treime dintre acestea fiind comandate în ultimele 12 luni. „Această realizare este rezultatul încrederii clienţilor noştri în viziunea Toyota privind protejarea mediului”, a declarat Thierry Dombreval, vice-preşedinte executiv al diviziei eur
Pe 15 mai, Toyota Motor Corp. a anunţat că modelul său hybrid Prius a depăşit cota de 100.000 de unităţi pe continentul european. Din anul 2000, au fost comercializate exact 100.821 de astfel de vehicule în Europa, mai mult de o treime dintre acestea fiind comandate în ultimele 12 luni. „Această realizare este rezultatul încrederii clienţilor noştri în viziunea Toyota privind protejarea mediului”, a declarat Thierry Dombreval, vice-preşedinte executiv al diviziei europene a producătorului nipon. Împreună cu marca soră Lexus, Toyota are în vânzare patru modele cu propulsie hybrid pe piaţa din Uniunea Europeană.
Conform oficialilor japonezi, compania are în plan comercializarea a cel puţin 1 milion de unităţi hybrid anual începând cu 2010, dintre care circa 100.000 în Europa.
Vânzările modelului Toyota Prius au demarat în 1997 în Japonia iar în 2000 a fost direcţionat şi către alte pieţe printre care şi cea europeană. La mia bine de 20 de ani de la lansare, Prius rămâne cel mai căutat model cu alimentare duală, benzină şi electric, din lume. Pe locul doi în aceast segment de piaţă se află modelul Honda Civic. „Toyota consideră că Prius a contibuit la nivel mondial la reducerea emisiilor de gaze de seră, producând cu 4,5 milioane de tone de dioxid de carbon mai puţin prin comparaţie cu maşinile similare ca dimensiuni şi greutat