Plasmele si LCD-urile din portofoliul Panasonic Romania au contribuit, in primul trimestru al anului calendaristic, cu 35% la vanzarile companiei, a declarat, pentru Wall-Street, Bogdan Gheorghiu, CE Markenting Manager.
In primul trimestru al anului in curs, compania a inregistrat o crestere a vanzarilor cu 71 de procente fata de perioada similara a anului trecut, potrivit declaratiilor lui Bogdan Gheorgiu.
Plasmele au depasit valoric vanzarile de televizoare LCD in primele luni ale anului, raportul mentinandu-se la 55 de procente pentru plasme fata de 45 de procente pentru LCD-uri.
“Noi promovam in primul rand plasmele, dar in cadrul fiecarei game exista o diferenta in numarul de diagonale disponibile. Avem monitoare LCD cu diagonale de la 51 cm, pana la 94 de cm, in timp ce plasmele au diagonale de la 94 cm pana la 262 cm. Avand diagonalele mai mici, monitoarele LCD au si o accesibilitate crescuta, depasind astfel numeric plasmele”, a spus Bogdan Gheorghiu.
In primele luni anului 2008, compania a obtinut o cota de piata din punct de vedere valoric de 41% pe segmentul plasmelor in ianuarie-februarie si vizeaza o cota de piata de 50% pana la sfarsitul anului fiscal, potrivit oficialilor.
Pe o piata pe care o estimeaza la 400.000 unitati, plasmele si LCD-urile raman cele mai importante produse din portofoliul Panasonic, impreuna cu camerele foto si video.
Compania a incheiat anul fiscal 2007-2008 cu afaceri de 60 de milioane euro, in crestere cu 32% fata de anul precedent, , a mai spus Bogdan Gheorghiu.
Panasonic estimeaza ca vanzarile vor fi influentate pozitiv de evenimentele sportive din aceasta vara, mai ales ca Panasonic este sponsorul principal al Olimpiadei de la Beijing si toate transmisiile audio/video se vor face cu aparatura companiei.
Compania estimeaza ca piata de camere video in Romania poate ajunge in 2008