Până în 2012, piaţa de retail va înregistra un număr de 140 de hipermarketuri Bătălia continuă şi în acest an pe sectorul retailerilor. Oraşele de provincie au devenit principalele
Până în 2012, piaţa de retail va înregistra un număr de 140 de hipermarketuri
Bătălia continuă şi în acest an pe sectorul retailerilor. Oraşele de provincie au devenit principalele ţinte pentru deschiderea de noi magazine.
Auchan va deschide în acest an două hipermarketuri, unul în Bucureşti, în zona Militari, şi unul în Suceava, pentru care va aloca circa 80 de milioane de euro, iar pentru 2009 vizează extinderea reţelei cu alte opt unităţi. Investiţia se ridică la 30-40 de milioane euro pe unitate.
Reprezentanţii companiei de retail au spus că vor să deschidă alte opt hipermarketuri în ţară, fără a preciza însă oraşele vizate. Compania este prezentă în România din anul 2006 şi până în prezent a realizat investiţii de peste 300 milioane de euro în cinci magazine.
Real din cartierul Berceni din Capitală este primul dintr-o serie de şapte planificate pentru acest an. Planurile de extindere ale diviziei de hipermarketuri a Metro vizează investiţii de 150 milioane de euro. La sfârşitul lui 2008, compania ar urma să deţină o reţea de 21 de hipermarketuri.
Doar Real şi Auchan deschid în Bucureşti
Pe segmentul hipermarket, doar Real şi Auchan vor deschide magazine în Bucureşti. Restul companiilor se extind în ţară, cu precădere pe segmentul supermarketuri. Regis Mougel, directorul Auchan România, a declarat că, până în 2011-2012, piaţa românească de retail va ajunge la maturitate, iar numărul total de hipermarketuri va ajunge la 120-140 de unităţi, ponderea discounterilor ajungând la 15% în 2011.
Profitul per produs este de doar 0,2%
Doar 0,2% reprezintă profitul retailerului pe produs, a declarat Regis Mougel, directorul general al A