Producatorii germani de masini avertizeaza asupra impactului financiar asupra industriei lor, dupa ce UE a anuntat ca va reglementa publicitatea la masini, scrie Der Spiegel.
Dupa ce a restrictionat si publicitatea la tigari si alcool, Comisia Europeana va lansa spre dezbatere, pana la sfarsitul lunii mai, un proiect care propune reglementarea si restrictionarea reclamelor la masini.
Mai exact, oficialii de la Bruxelles doresc ca in reclamele la masini sa fie subliniate grafic emisiile de CO2 si consumul la suta de kilometri.
Totodata, orice referire la sportivitatea masinii intr-o reclama va fi sanctionata.
Prin aceste masuri, UE vrea sa "schimbe societatea si obiceiurile de consum si productie", dupa cum indica strategia Comisiei Europene.
Pe 5 iunie, initiatorii proiectului vor purta discutii cu reprezentantii industriilor implicate, precum si cu politicienii.
Producatorii germani de masini avertizeaza asupra impactului financiar asupra industriei lor, dupa ce UE a anuntat ca va reglementa publicitatea la masini, scrie Der Spiegel.
Dupa ce a restrictionat si publicitatea la tigari si alcool, Comisia Europeana va lansa spre dezbatere, pana la sfarsitul lunii mai, un proiect care propune reglementarea si restrictionarea reclamelor la masini.
Mai exact, oficialii de la Bruxelles doresc ca in reclamele la masini sa fie subliniate grafic emisiile de CO2 si consumul la suta de kilometri.
Totodata, orice referire la sportivitatea masinii intr-o reclama va fi sanctionata.
Prin aceste masuri, UE vrea sa "schimbe societatea si obiceiurile de consum si productie", dupa cum indica strategia Comisiei Europene.
Pe 5 iunie, initiatorii proiectului vor purta discutii cu reprezentantii industriilor implicate, precum si cu politicienii.
@N_