- Diverse - nr. 96 / 17 Mai, 2008 In 2007, volumul pietei de bere din Romania a fost de aproximativ 19 milioane de hectolitri, cu un consum de 89 de litri pe cap de locuitor. Principalele surse de crestere au fost venitul consumatorului, din ce in ce mai mare, extinderea ofertei pentru consumatori si vremea exceptionala. De mentionat ca, in 2007, Compania Heineken Romania si-a consolidat pozitia de prim-jucator pe piata locala a berii. Portofoliul de marci oferit de Heineken Romania acopera toate segmentele de piata: Heineken, Zipfer, Gösser, Schlosgold, Silva, Ciuc, Golden Brau, Bucegi, Gambrinus, Harghita si Hategana. Pentru 2008, se estimeaza ca piata berii va continua sa creasca, dar intr-un ritm mai lent decat in ultimii trei ani. GHEORGHE GIURGIU - Diverse - nr. 96 / 17 Mai, 2008 In 2007, volumul pietei de bere din Romania a fost de aproximativ 19 milioane de hectolitri, cu un consum de 89 de litri pe cap de locuitor. Principalele surse de crestere au fost venitul consumatorului, din ce in ce mai mare, extinderea ofertei pentru consumatori si vremea exceptionala. De mentionat ca, in 2007, Compania Heineken Romania si-a consolidat pozitia de prim-jucator pe piata locala a berii. Portofoliul de marci oferit de Heineken Romania acopera toate segmentele de piata: Heineken, Zipfer, Gösser, Schlosgold, Silva, Ciuc, Golden Brau, Bucegi, Gambrinus, Harghita si Hategana. Pentru 2008, se estimeaza ca piata berii va continua sa creasca, dar intr-un ritm mai lent decat in ultimii trei ani. GHEORGHE GIURGIU