Daca banii fac lumea sa se miste, urmatoarele 10 brand-uri ar putea fi considerate un combustibil pe cinste. Forbes a realizat un top al celor mai profitabile zece marci de lux din toata lumea, avand la baza rezultatele ultimului studiu BrandZ. Care sunt cele mai scumpe articole de imbracaminte, bauturi, ceasuri sau bijuterii, afla in continuare.
10. Fendi
Valoarea brand-ului: 4,67 miliarde de dolari
Fendi, detinut de Karl Lagerfeld, s-a impus pe piata prin producerea unui numar mare de genti, de la stilul Baguette al anilor '90, pana la "B Bag", lansat in 2005. Compania a inceput sa produca din nou gentile Baguette, multumita lungmetrajului "Totul despre sex", a carui lansare va avea loc luna aceasta. Brand-ul a devenit cunoscut cu ajutorul personajului Carrie Bradshaw si al prietenelor ei din serialul produs de HBO.
Fendi
Foto: Forbes
9. Moët & Chandon
Valoarea brand-ului: 4,95 miliarde de dolari
Spre deosebire de restul brand-urilor de sampanie, care au inceput sa se demonetizeze, Moët continua sa fie servita doar la petreceri si evenimente exclusiviste. Compania, detinuta de Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH), a avut o recenta actiune de marketing in care a deschis, pentru foarte putin timp, un magazin pop-up in New York. (n.r. In marketingul pop-up se deschid amplasamente, timp de cateva ore sau zile, in care clientii pot cumpara anumite produse. Timpul scurt in care ai "sansa" de a face cumparaturi da produsului respectiv un caracter select). Acolo, cumparatorii au putut achizitiona, in exclusivitate, sticle de Moët, numele marcii avand incrustate cristale Swarovski.
Moët & Chandon
Foto: moet.com
@N_