Dana Săvuică, directorul editorial al revistei Eve, vorbeşte despre ce anume aduce nou Eve pe piaţa publicaţiilor glossy din România. Dana Săvuică, directorul editorial al revistei Eve, vorbeşte despre ce anume aduce nou Eve pe piaţa publicaţiilor glossy din România.
Deşi singură declară faptul că este genul de femeie care se bucură de toate şansele pe care i le oferă viaţa, în momentul în care a primit oferta de a lansa revista Eve şi de a o conduce din punct de vedere al imaginii, Dana Săvuică a avut oarecum o teamă, o ezitare, şi asta pentru că era vorba despre un domeniu oarecum nou pentru ea, dar nu şi necunoscut. Totuşi, “fiind o fire dinamică şi întreprinzătoare, nu m-am speriat nici de volumul de muncă, şi nici de responsabilităţile care derivă dintr-o astfel de poziţie. Avînd suportul unei echipe de profesionişti, şi plecînd de la o reţetă de succes – şi anume conceptul britanic «Eve», nu există riscuri prea mari de a da greş. Important este să existe spirit de echipă, să fim deschişi la dorinţele cititoarelor noastre şi să fim cu un pas în faţa concurenţei”, spune Dana Săvuică.
INEDITUL. A rezista sau a te impune pe piaţa publicaţiilor glossy care abundă în reviste de gen este oarecum greu, însă Eve vine cu atuurile sale: “naturaleţea cu care abordăm subiectele de viaţă, participarea activă a cititoarelor în stabilirea subiectelor revistei. De altfel, Eve este printre puţinele reviste care îşi construieşte articolele pe fondul unui feedback venit din partea cititoarelor. Eve este revista lor, nu doar un glossy cu multe poze frumoase, multă gargară, dar din care nu înţelegi nimic şi din care rămâi cu o perspectivă limitată a ceea ce înseamnă viaţa cu adevărat. Eve abordează viaţa cu multiplele ei faţete şi, în plus, încearcă să o pătrundă, să o facă mai frumoasă şi mai ofertantă pentru toate femeile care dore