Industria jucatorilor din publicitate si marketing este deja in fierbere. Se termina festivalul de film si incepe Cannes Lions, evenimentul cu cel mai inalt grad de magnetism, atunci cand vine vorba de inovatie si trend in marketing la nivel mondial. De ce prezenta clientilor la Cannes Lions este un imperativ, cum straluceste tinara generatie de comunicatori romani pe Riviera Franceza si cum stau lucrurile in backstage atunci cand vine vorba de pregatirea locala a evenimentului international sunt temele comentate cu Teodora Migdalovici, ambasadorul Leilor la Bucuresti.
Reporter: A ramas mai putin de o luna pana la debutul celui mai important eveniment la nivel mondial, pentru industria de marketing si comunicare – Cannes Lions – editia a 55-a. Care sunt elementele de noutate ale evenimentului in 2008 ?
A aparut un element foarte important. Ceea ce era asumat doar la nivelul seminariilor a devenit, acum, o sectiune in sine in competitie – este vorba despre design. In contextul acesteia au fost incluse in egala masura subcategorii pentru packaging si pentru branding. Rodney Fitch, unul dintre cei mai importanti jucatori ai domeniului la nivel mondial, declara la momentul numirii sale ca presedinte al juriului ca “in fine, jucatorii de elita din comunicare si-au venit in simtiri introducand designul ca disciplina-reper in competitia de la Cannes”.
Aparitia acestei noi sectiuni in concurs e dublata de un numar consistent de seminarii si workshop-uri.
O zona care ne este foarte draga, pentru ca ideea acestei nise a pornit din Romania acum trei ani, este cea dedicata studentilor. Aproape ca exista un festival in festival, la nivelul acesta, comunitatea internationala a speakerilor de elita fiind atrasa de prospetimea si potentialul noii generatii. Reporter: Cum este conectata comunitatea elitelor romanesti de 20 de ani la aceasta f