Mazda a lansat în România competiţia “Zoom-Zoom – surprinde-i spiritul!”, ce se desfăşoară până pe 24 iulie pe YouTube. Concursul se adresează celor cu vârsta de peste 18 ani, care împărtăşesc spiritul brandului Mazda. Astfel, prin mijloace video (camera foto/video sau telefon mobil) poţi realiza filme scurte care să surprindă în mod cât mai creativ filosofia brandului japonez. Filmele trebuie să ilustreze atribute ce se regăsesc la fiecare model Mazda – distracţie, sportivitate, dinamism, plăcerea de a conduce – şi, în acelaşi timp, să exprime un spirit tânar, imaginativ şi nonconformist, o atitudine liberă de tipare şi bariere. Pentru o accesibilitate cât mai mare, “Zoom-Zoom – surprinde-i spiritul! ” foloseşte platforma YouTube, unde vor fi încărcate şi votate filmele realizate de participanţi. Înscrierea se face în cadrul secţiunii special create pe site-ul www.mazda.ro. Platforma “Zoom-Zoom”, lansată de Mazda în 2002, exprimă plăcerea mişcării experimentată în copilărie şi reprezintă filosofia care stă la baza modelelor produse în ultimii şase ani. (A.E.M.)
Mazda a lansat în România competiţia “Zoom-Zoom – surprinde-i spiritul!”, ce se desfăşoară până pe 24 iulie pe YouTube. Concursul se adresează celor cu vârsta de peste 18 ani, care împărtăşesc spiritul brandului Mazda. Astfel, prin mijloace video (camera foto/video sau telefon mobil) poţi realiza filme scurte care să surprindă în mod cât mai creativ filosofia brandului japonez. Filmele trebuie să ilustreze atribute ce se regăsesc la fiecare model Mazda – distracţie, sportivitate, dinamism, plăcerea de a conduce – şi, în acelaşi timp, să exprime un spirit tânar, imaginativ şi nonconformist, o atitudine liberă de tipare şi bariere. Pentru o accesibilitate cât mai mare, “Zoom-Zoom – surprinde-i spiritul! ” foloseşte platforma YouTube, unde vor fi încărcate şi votate filmele realizate de participanţi. Î