Tiida este prin excelenta o masina de familie. Inginerii si designerii Nissan au creat o masina concentrata pe “confort”. Scaunul soferului este mare si primitor si se poate regla pe inaltime. Canapeaua din randul doi, la fel de comoda, se poate misca in plan orizontal inspre fata, fiind montata pe sine, la fel ca scaunele din primul rand. Posesorul de Nissan Tiida hatchback poate opta pentru un portbagaj incapator, tragand de canapea spre fata, sau poate sacrifica spatiul pentru bagaje, impingand canapeaua inspre spate. In acest caz, pasagerii din randul doi se pot simti ca intr-o limuzina. Spatarul canapelei este si el rabatabil (40/60), ca cel al scaunelor din primul rand.
Trei motorizari: un diesel si doua pe benzina
Tiida se vinde in Romania incepand cu 14.900 de euro, pret egal in cazul hatch-ului si al variantei sedan. Masina poate fi achizitionata cu un propulsor diesel de 1.5 litri si cu doua motoare pe benzina de 1.6 litri si 1.8 litri. Diesel-ul este cunoscut pentru ca utileaza masinile Renaut (poate si Loganul 4X4 din 2009) si este capabil sa genereze 105 CP. Propulsorul de 1.6 litri (cel de pe masina de test) este si el cunoscut datorita marcii Renault, dezvolta 120 CP si impresioneaza placut pentru capacitatea sa de a functiona excelent si la turatii de 5-6.000 de ture. Propulsorul de 1.8 litri, mai “strain” romanilor, ofera 126 CP si un consum relativ bun, 7.8 litri, dupa spusele brosurii Nissan.
StiriAuto Tiida este prin excelenta o masina de familie. Inginerii si designerii Nissan au creat o masina concentrata pe “confort”. Scaunul soferului este mare si primitor si se poate regla pe inaltime. Canapeaua din randul doi, la fel de comoda, se poate misca in plan orizontal inspre fata, fiind montata pe sine, la fel ca scaunele din primul rand. Posesorul de Nissan Tiida hatchback poate opta pentru un portbagaj incapator,