Artista a fost aplaudată de 20.000 de fani pe Stadionul Cotroceni din Bucureşti. Sursa: Codrin PrisecaruSursa: Codrin Prisecaru
1 /. Kylie Minogue în rol de divă dominatoare şi provocatoare în ţinutele pentru care creatorul lor, francezul Jean Paul Gaultier, s-a inspirat cel mai adesea din simbolistica eroticii sado-maso, o echipă de dansatori care au schimbat câteva rânduri de costume, lumini, montaje multimedia - concertul artistei australiene la Bucureşti a fost pe măsura promisiunilor: „inovator, strălucitor şi extravagant”.
Dacă micuţa australiană a fost criticată în trecut pentru păcatul de a fi amintit prea frecvent şi prea insistent de Madonna, conceptul noului ei show, „X”, ar putea readuce în discuţie faptul că la rândul ei, Madonna tocmai şi-a scos de la „naftalină” costumul din piele şi biciul pentru proaspăt lansatul ei album, „Hard Candy”. Sau poate punctele similare ţin mai degrabă de faptul că ambele staruri preferă să apară pe scenă îmbrăcate de Gaultier, cel care, de altfel, a „inventat” şi sutienul spiralat cu care Madonna îşi înnebunea fanii pe vremea în care „Like a Virgin” era în topuri, iar “ambiţiile blonde” ale starului american stabileau coordonatele show-bizului internaţional.
Micuţa Kylie şi-a asumat şi ea rolul de dominatoare pentru turneul KYLIEX2008. Impresia că publicul ar fi fost invitat într-o „temniţă erotică” a fost întărită şi de coregrafia specială - gândită de un geniu al domeniului, Michael Rooney, care şi-a folosit experienţa câştigată în colaborările cu alţi artişti internaţionali ai momentului, printre care Madonna, Bjork, Fatboy Slim sau Christina Aguilera, pentru a o transforma pe Kylie într-o regină vanitoasă, care-şi priveşte cu o nonşalanţă obraznică supuşii cu feţele acoperite de măşti din piele neagră, care i se târăsc la picioare, încătuşaţi şi în lanţuri.
Pentru c